АНГЛИЙСКИЙ С УДОВОЛЬСТВИЕМЧетверг, 16.05.2024, 06:10

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категории раздела
Календарное планирование уроков английского языка [1]
Календарное планирование уроков английского языка к учебникам О. Карпьюк, В. Плахотника, Click On II? Click On III
Сценарии праздников [6]
сценарии праздников на английском языке
Поурочное планирование уроков [6]
Самоанализ уроков английского языка [2]
Устные темы для ДПА 9 класс [4]

Наш опрос
Вопрос для учителей: методический уровень учебников автора Верещагиной считаю...
Всего ответов: 10

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 19
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 »

Kharkov is my native city. It's more than 357 years old. It was the first capital of Ukraine. It was founded by the cozak Harkov. It's one of the biggest cities in Ukraine. Kharkov is  an industrial, scientifical and cultural centre of Ukraine. Besides, it's an educational centre too. Because there are more than 20 high educational establishments in it.

My native city | Просмотров: 980 | Author: Pikalova | Добавил: pikalova | Дата: 14.04.2012 | Комментарии (0)

There are a lot of holidays which I like to celebrate. But my favourite one is New Year. Different countries celebrate it in different times. For example, we celebrate it at night on the 31st of December. In England they celebrate it on the 1st of January. The Chinese New Year is celebrated  in different months: from February to March.

My favourite holiday | Просмотров: 1518 | Author: Pikalova | Добавил: pikalova | Дата: 14.04.2012 | Комментарии (0)

Last summer my parents and I went travelling. We were in Great Britain. My parents and I got there by plane.It was fantastic when the plane started going up into the air. Everything below us was small. The flight finished quickly and we landed at the Heathrow airport.

My last trip | Просмотров: 2654 | Author: Pikalova | Добавил: pikalova | Дата: 14.04.2012 | Комментарии (0)

People like travelling because they like a change. We can travel to different countries and continents and people always choose the way of travelling they like. There are a lot of different ways of travelling ; by car, by train, by plane, by ship, on foot. As for me, I prefer to travel by train. It's comfortable enough and very fast. During the travelling I can read and sleep, look through the carriage window and simply have a rest.

Travelling | Просмотров: 671 | Author: Pikalova | Добавил: pikalova | Дата: 14.04.2012 | Комментарии (0)

Урок №  30                                                                                                  ( 6б )

23.11.

Тема :What  day!

Мета: практикувати вживання нових ЛО, розвивати навички з усного  мовленняна рівні речення, повторити та закріпити у виконанні вправ правила вживання минулого  неозначеного часу та минулого тривалого часу,  виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.

Click On II | Просмотров: 1564 | Author: Пикалова | Добавил: pikalova | Дата: 19.03.2012 | Комментарии (0)

Урок № 60                                                                                                       (6а)

05.02.

Тема: Подорож. Розвиток усного  мовлення.

Мета:узагальнити вивчення матеріалу з теми, розвивати навички з усного мовлення, практикувати у вживанні лексики з теми, виховувати інтерес до подорожування .

ХІД УРОКУ

           I Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.     Introductory talk. Вводна бесіда за темою уроку.

  We continue to study the topic «Travelling». Today we are going to visit Great Britain and we’ll know more about this country. By the end of the lesson  you will be able:

- to  operate lexical material about  different ways  of travelling;

- to understand the meaning of new words;

- to learn new words and word-combinations;

- to speak about your favourite way of travelling.


учебник О. Карпьюк 6класс( общеобразовательный) | Просмотров: 1869 | Author: Пикалова | Добавил: pikalova | Дата: 25.02.2012 | Комментарии (0)

Урок № 45                                                                                               ( 6а )                25.01.

Тема:Подорож. Контроль читання.

Мета: розвивати вміння стисло переказувати текст, розширити знання про способи подорожування, розвивати уміння логічного викладу думок,  виховувати інтерес до подорожування.

учебник О. Карпьюк 6класс( общеобразовательный) | Просмотров: 649 | Author: Пикалова | Добавил: pikalova | Дата: 25.02.2012 | Комментарии (0)

Урок № 41                                                                                                          (6а)

15.01.  

Тема: Подорож. Усне мовлення, читання.

Мета: навчати використовувати лексику в різних ситуаціях, розвивати навички з читання та усного мовлення, практикувати у вживанні лексики з теми, виховувати інтерес до подорожування .

6 класс, учебник О. Карпьюк | Просмотров: 3098 | Author: Пикалова | Добавил: pikalova | Дата: 25.02.2012 | Комментарии (1)

Урок № 44                                                                                        (6а)

23.01.

Тема: Подорож. Виконання лексико-граматичних вправ.

Мета:  відпрацювати вживання лексики з теми  у виконанні вправ, повторити  та закріпити вживання структур too+adjective/adverb,  в усному мовленні та на  письмі,  розвивати мовну здогадку, виховувати інтерес до подорожування.


Самоаналіз уроку в 9а класі  01.03.12.         Вчитель Пікалова Н. О.

Загальноосвітній клас з українською мовою навчання. В класі навчається  14 учнів. Клас із достатнім рівнем навчальних досягнень.

Тема уроку: «Захист навколишнього середовища». Ця тема є великою за обсягом та змістом. Ця тема є достатньо складною, але, і дуже актуальною та цікавою.

Різноманітність форм роботи є особливо важливою для навчання усного мовлення, адже на відміну від аудіювання і читання, які легко організувати як синхронну діяльність, усне мовлення потребує взаємних контактів, які й повинен забезпечити вчитель на уроці.

 В ході уроку  було здійснено поточний контроль, який згідно вимог , здійснюється у ході вивчення конкретної теми для визначення рівня сформованості окремої навички або вміння, якості засвоєння певної порції навчального матеріалу.

Організація опитування була чітка. Під час уроку було опитано та оцінено більшість учнів. Використовувались різні види роботи: читання та переклад тексту, мовленнєва діяльність. Мовною практикою були охоплені всі учні. Мовлення учнів має репродуктивний та комунікативний характер. Учні оперують лексичним мате­ріалом на рівні зв'язного висловлюванняз використанням навчальної опори (схеми).Учням було надано диференційоване домашнє завдання. Мета уроку була досягнута.

Типовими недоліками в учнів були: недосконала вимова, обмежений лексичний запас,але учні володіють лексичним матеріалом з теми. Учні виявили достатній та середній рівень знань на уроці, проявили інтерес до вивченняданої теми.

 

Урок в 9 классе по учебнику О. Карпьюк (общеобразовательный) | Просмотров: 575 | Author: Пикалова | Добавил: pikalova | Дата: 23.02.2012 | Комментарии (0)

1-10 11-19
Поиск

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz