Kharkov is my native city. It's more than 357 years old. It was the first capital of Ukraine. It was founded by the cozak Harkov. It's one of the biggest cities in Ukraine. Kharkov is an industrial, scientifical and cultural centre of Ukraine. Besides, it's an educational centre too. Because there are more than 20 high educational establishments in it.
There are a lot of holidays which I like to celebrate. But my favourite one is New Year. Different countries celebrate it in different times. For example, we celebrate it at night on the 31st of December. In England they celebrate it on the 1st of January. The Chinese New Year is celebrated in different months: from February to March.
Last summer my parents and I went travelling. We were in Great Britain. My parents and I got there by plane.It was fantastic when the plane started going up into the air. Everything below us was small. The flight finished quickly and we landed at the Heathrow airport.
People like travelling because they like a change. We can travel to different countries and continents and people always choose the way of travelling they like. There are a lot of different ways of travelling ; by car, by train, by plane, by ship, on foot. As for me, I prefer to travel by train. It's comfortable enough and very fast. During the travelling I can read and sleep, look through the carriage window and simply have a rest.
Мета: практикувати вживання нових ЛО,
розвивати навички з усного мовленняна рівні речення, повторити та закріпити у виконанні
вправ правила вживання минулого
неозначеного часу та минулого тривалого часу, виховувати бережливе ставлення до свого
здоров'я.
Мета:узагальнити вивчення матеріалу з теми, розвивати
навички з усного мовлення, практикувати у вживанні лексики з теми, виховувати
інтерес до подорожування .
ХІД УРОКУ
IПідготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Introductorytalk. Вводна бесіда за темою уроку.
We continue to study the topic «Travelling». Today we are going to visit Great Britain and we’ll know more about this country. By the end of the lesson you will be able:
- to operate lexical material about different ways of travelling;
- to understand the meaning of new words;
- to learn new words and word-combinations;
- to speak about your favourite way of travelling.
Мета: розвивати вміння стисло переказувати текст,
розширити знання про способи подорожування, розвивати уміння логічного викладу
думок, виховувати інтерес до
подорожування.
Мета: навчати використовувати лексику в різних ситуаціях,
розвивати навички з читання та усного мовлення, практикувати у вживанні лексики
з теми, виховувати інтерес до подорожування .
Тема: Подорож. Виконання лексико-граматичних вправ.
Мета: відпрацювати
вживання лексики з теми у виконанні
вправ, повторити та закріпити вживання
структур too+adjective/adverb, в усному
мовленні та на письмі, розвивати мовну здогадку, виховувати інтерес
до подорожування.
Самоаналіз уроку в 9а класі 01.03.12.Вчитель Пікалова Н.
О.
Загальноосвітній клас з українською мовою навчання. В класі навчається 14 учнів. Клас із достатнім
рівнем навчальних досягнень.
Тема уроку: «Захист навколишнього середовища». Ця тема є великою за обсягом
та змістом. Ця тема є достатньо складною, але, і дуже актуальною та цікавою.
Різноманітність форм роботи є особливо важливою для навчання усного
мовлення, адже на відміну від аудіювання і читання, які легко організувати як
синхронну діяльність, усне мовлення потребує взаємних контактів, які й повинен
забезпечити вчитель на уроці.
В ході уроку було здійснено поточний контроль, який згідно
вимог , здійснюється у ході вивчення конкретної теми для визначення рівня
сформованості окремої навички або вміння, якості засвоєння певної порції
навчального матеріалу.
Організація опитування була чітка. Під час уроку було опитано та оцінено більшість
учнів. Використовувались різні види роботи: читання та переклад тексту,
мовленнєва діяльність. Мовною практикою були охоплені всі учні. Мовлення учнів
має репродуктивний та комунікативний характер.Учні
оперують лексичним матеріалом на рівні зв'язного висловлюванняз
використанням навчальної опори (схеми).Учням
було надано диференційоване домашнє завдання. Мета уроку була досягнута.
Типовими недоліками в учнів були: недосконала вимова, обмежений лексичний
запас,але учні володіють лексичним матеріалом з теми. Учні виявили достатній та
середній рівень знань на уроці, проявили інтерес до вивченняданої теми.